divendres, 16 d’octubre del 2015

Sortida Jardí Botànic Barcelona Cinquè

Hola,
La sortida del dilluns és pel matí,  fins les 13h.
S'ha de portar l'entrepà de l'esmorzar,  una ampolla petita d'aigua i roba i calçat comòde.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada