En aquesta web trobarem una activitat interactiva per practicar el que hem aprés sobre les plantes:
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/carambolo/WEB%20JCLIC2/Agrega/Medio/Las%20plantas/contenido/index.html
I en aquesta web també tenim diferents activitats complementàries sobre les plantes:
http://blocs.xtec.cat/pdillibertat/category/5-coneixement-del-medi/les-plantes/page/3/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada