dilluns, 26 d’octubre del 2015

Activitat interactiva per practicar el que hem aprés sobre les plantes (5è)

En aquesta web trobarem una activitat interactiva per practicar el que hem aprés sobre les plantes:

http://www.juntadeandalucia.es/averroes/carambolo/WEB%20JCLIC2/Agrega/Medio/Las%20plantas/contenido/index.html

I en aquesta web també tenim diferents activitats complementàries sobre les plantes:
http://blocs.xtec.cat/pdillibertat/category/5-coneixement-del-medi/les-plantes/page/3/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada