dimarts, 27 d’octubre del 2015

Sortida al Jardí Botànic (5è)

Vam anar al Jardí Botànic de Barcelona a observar els diferents tipus de plantes.

Mireu que bé que ens ho vam passar:
(mireu les fotografíes obrint el navegador Internet Explorer, Mozilla Firefox... però no el Google Chrome).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada