dimarts, 27 d’octubre del 2015
Sortida al Jardí Botànic (5è)
Vam anar al Jardí Botànic de Barcelona a observar els diferents tipus de plantes.
Mireu que bé que ens ho vam passar:
(mireu les fotografíes obrint el navegador Internet Explorer, Mozilla Firefox... però no el Google Chrome).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada