dimecres, 8 d’abril del 2015

L'hort de l'escola

L’hort de l’escola Com que aquest tercer trimestre hem de treballar les plantes i ja que a l’escola hi ha uns horts que tenim al pati interior del menjador, el divendres 27 de març els alumnes de cinquè vam baixar a plantar una mica perquè durant els deu dies de Setmana Santa les plantes anessin arrelant bé. Vam plantar pastanagues, enciams, pebrots, tomàquets, maduixes, carbassons, menta, alfàbrega, romaní i julivert. Quan tornem de les vacances mirarem com està tot plegat i ho regarem i ho cuidarem molt bé.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada