dimecres, 8 d’abril del 2015
L'hort de l'escola
L’hort de l’escola
Com que aquest tercer trimestre hem de treballar les plantes i ja que a l’escola hi ha uns horts que tenim al pati interior del menjador, el divendres 27 de març els alumnes de cinquè vam baixar a plantar una mica perquè durant els deu dies de Setmana Santa les plantes anessin arrelant bé.
Vam plantar pastanagues, enciams, pebrots, tomàquets, maduixes, carbassons, menta, alfàbrega, romaní i julivert.
Quan tornem de les vacances mirarem com està tot plegat i ho regarem i ho cuidarem molt bé.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada