Campionat d’handbol
Per acabar el segon trimestre, el darrer divendres a la tarda ens vam ajuntar les dues classes de cinquè i, aprofitant que ho hem treballat a l’àrea d’Educació Física, vam fer un campionat de handbol tota la tarda al pati.
Vam fer sis equips: hi havia l’equip groc, el taronja, el vermell, el blau, el blanc i els que no portaven pitrall i vam anar fent partidets de 10 minuts cada un fins que tots els equips havien jugat contra els altres.
A més a més vam posar música amb l’equip gran de l’escola per donar una mica d’ambient al campionat.
Va ser una tarda molt divertida.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada