Els alumnes de 5è degut a que vam fer el projecte de les civilitzacions romanes, vam decidir visitar el Museu Romà de Badalona. Ens va agradar molt, va ser molt interessant veure com eren les cases, els carrers... dels romans. A més, vam poder anar a dinar a prop de la platja.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada