Entren els següents temes:
Tema 11: "La Nutrició, respiració i circulació"
Tema 12: "L'esquelet i els músculs"
Tema 13: "Sistema nerviós"
--------------------------------------------
Heu de mirar la següent activitat:
http://blocciclesuperiortorredelamiranda.blogspot.com.es/2015/04/projecte-de-medi-doctor-que-em-passa.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada