dijous, 12 de març del 2015

Sortida Al Born

El dimecres dia 4 vam donar una volta pel centre de Barcelona.
Vam sortir del metro a dalt de tot de Les Rambes, seguidament vam anar cap a l'Avinguda del Portal de l'Àngel. Vam visitar la Catedral de Barcelona, la Basílica de Santa Maria del Mar, i finalment, vam fer una visita guiada pel Museu del Mercat del Born.
Va ser una excursió molt interessant, vam aprendre moltes coses, i ens ho vam passar molt bé!



Fotografies càmera de l'Oriol:







Fotografies càmera d'en Manel:





Fotografies càmera Nohaila:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada