Vam sortir del metro a dalt de tot de Les Rambes, seguidament vam anar cap a l'Avinguda del Portal de l'Àngel. Vam visitar la Catedral de Barcelona, la Basílica de Santa Maria del Mar, i finalment, vam fer una visita guiada pel Museu del Mercat del Born.
Va ser una excursió molt interessant, vam aprendre moltes coses, i ens ho vam passar molt bé!
Fotografies càmera de l'Oriol:
Fotografies càmera d'en Manel:
Fotografies càmera Nohaila:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada