Els alumnes de sisè estem fent un projecte a medi que tracta sobre la península ibèrica, per aprofundir més sobre aquest tema, vam decidir fer una visita al Poble Espanyol.
Vam esbrinar, per exemple, que segons el clima (mediterrani, cantàbric, atlàntic, d'interior, de muntanya o de les illes) les cases són d'una manera o d'una altra.
Ens ho vam passar genial! Primer vam fer una visita guiada, després vam passejar lliurement pel Poble Espanyol mentre completavem un dòssier.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada